gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

I svampskogen

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och go drink...gräddade bröd...
Bilden försvann....så ni får gissa er till hur det såg ut :)
 
Tog en promenad...
Ännu en promenad...
 
Fixade lunch: Fläskkotlett, Bulgur, Ärter & Sallad....
Gott!
 
Tog en tur över länsgränsen..
Tog mig en promenad där..
'
Vädret har varit helt knas hela dagen...både här och där...sol, regn och åska om vartannat..
Handlade en del frukt och grönt när jag ändå var där....gillar deras utbud av grönt på Coop där...
 
Hemma satte jag en deg igen då mamma ska få frallor i morgon :)
Sen åkte älskling och jag ut för en tur i Svampskogen.....Fick endel fast vi inte var ute så länge...regnet kom och när åskan dundrade till rejält sa jag bara " Ta mig härifrån "  Så då var det att springa....tur han visste var vi var...jag hade då rakt ingen aning...Så det blev en liten motionsrunda i skogen också...
Vi har rensat svampen men jag ska förvälla den i morgon...
 
Mumsat Kakao & Nybakt Surdegsmacka till Allsång på Skansen :)
 
Nu bloggläsning en stund! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: