gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Promenader / Snabblunch / Aioli

Kategori: Allmänt

Bestämde mig för att hoppa träningen i finvädret....promenader istället.. tre gånger 45 minuter har det blivit idag :)
Annars varit lat..
Lunchade lätt...Hade två Köttfärsbiffar i frysen....åt dem med Sallad till bara :)
Har tagit mig Kaffe och en bit av det nybakta Surdegsbrödet = Kärlek på riktigt ...
Surdeg. Vatten. Rågmjöl. Vetemjöl. Salt (och i detta en gnutta honung från en bekant som slungar själv)
Ska hänga nån minut till i soffan...
Sen ta en dusch..ikväll ska jag träffa mina barndomsvänner :)
Har gjort tre omgångar Aioli som ska med och så Surdegsbröden såklart....
 
Hoppas ni har en fin torsdag.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: