gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

today´s green was pink

Kategori: Allmänt

Fick ju trevligt fikabesök igår....Tack för besöket :)
 
Sen ännu ett besök! Av min pappa som firade sonen som fyller år på söndag :) Så det blev fika igen :)
 
Tvättade...diskade och grejade med mina surisar...
 
Morgonens gröna blev rosa ;) Avocado, Banan, Hallon, Nektarin, Citron & Ägg :)
 
Gräddat två Levain....Rågsikt och Solroskärnor.....(Testar ju lite nytt emellanåt)
 
Nu ska jag ta tag i dagen....dra till gymmet och göra lite nytta....och ta en promenad också...idag kommer älskling hem på lunch...så jag har tid att passa.....inte ofta numera, men bra träning kanske i lagom dos...
 
Fin onsdag på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: