gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ugnsbakad Lax med Basilika & Soltorkad Tomat

Kategori: Allmänt

Min mat idag: Ugnsbakad Lax med täcke av massor av Färsk Basilika, Soltorkad Tomat & Grädde..salt & peppar såklart 
Till Laxen Blomkålsmos , Grön Sparris & Pressgurka :) De mina får Ugnspotatis till!
Pressgurkan blev annorlunda då jag inte hade en gnutta persilja hemma utan tog provencalska kryddor istället :)
 
Nu ska disken bort..sen måste det bli en promenad...
Ska göra en fördeg också...för här bubblar det rejält.. / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: