gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dan före dopparedan

Kategori:

Igår var jag runt i affärer och fixade det sista..hoppas jag :)
Var hos min goa doktor! 
Fick fikabesök av min pappa som kom med fin blomma! 

Jag lunchade gröt (åt grötfrukost också) 
Tog mig en promenad! 
La in sill och kokade julskinka! 

Fick fikabesök av de bästa! Blev både kaffe och glögg! 

Sen hängde vi i soffan jag och gubben! 

Idag dan före dopparedan fyller min älskade mor år! Så här ska firas :)
Jag har tagit en go drink och har en omgång petits choux klara.
Den andra i ugnen..de ska fyllas med champinjonstuvning! 

Nu få lite ordning här! / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättegod Jul till dej Gizze! Är så kul att läsa allt det du skriver om, speciellt mat/bak. Tänk att jag som alltid köpt färdig Bea numera "slänger" ihop den själv. Det är bara en liten del du lärt ut till mej. Ha det nu bra i Jul// Carin

    Svar: tack goa Carin, önskar dig och de dina en fin jul,välkommen hit om vägarna norrut du tar kram gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-12-23 | 20:52:58

Kommentera inlägget här: