gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Julgodis

Kategori: Allmänt

Gårdagen var helt underbar...
Ja kände mig glad och pigg hela dagen!
Vet inte när det hände sist.
I morse började jag med gröt igen...
Fick tidigt morgonbesök...fika och shoppingpromenad!
 
Gjorde Julköttbullar på dryga två kilo färs...
De blev så goda!
 
Sen tog vi oss en promenad!
 
Gjort Schoko Crossies...Cornflakeskakor...
Arnqvists Franska Chokladkola....
Och Knäck!
 
Sen blev jag däck för ett par timmar...(kom på att jag bara åt lite köttbullar till lunch, det kan ju också ha gjort sitt...)
Nu är jag pigg igen men ska snart ta natt...
Har packat in både knäck och kola, så bilder blev det inga på det...
 
I morgon är det fredag...Skönt!
Nu natt! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: