gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

laxpasta

Kategori:

Fick mig en promenad i både regn och solsken 
Ätit lunch- Laxpasta idag! 
Ont i min kropp väderelände..vill ha nån minus och lite vitt..inte upp och ner i temp och blött

Nästan mörkt ute redan..tur jag har mycket ljus, stjärnor och stakar som lyser upp!
Ska vila en stund. Ikväll är det lussefest igen! / Gizze 

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej fina Gizze!
    Nu var det riktigt länge sen jag var inne här och kikade. Insåg att jag saknade dig och dina goda mattips. Fast mest av allt saknar jag dina kommentarer på min blogg, funderar ibland på att börja igen men tiden räcker inte till just nu :)
    Är allt bra med dig?

    Kram!

    Svar: Hej Åsa!Kul att du kikar in! Saknar din blogg...så börja blogga igen du ;)
    gizzez.blogg.se

    2014-12-11 | 20:24:44
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: