gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bakdag

Kategori: Allmänt

Var ju på kalas i måndags...jodå tryckte i mig både bulle och god tårta :)
 
Igår börjades dagen med kaffe och drink på Blåbär, Avocado, Banan, Spenat & Blodapelsiner.
 
Drog och tränade..handlade lite..
Tog årets första kopp på trappan...
Åt lunch..
Lax, Körsbärstomater med Thaisweetchili & Grönsakerna från dagen innan! Gott :)
 
Tog en tur utomläns och fick mig kaffe och en timmes promenad :)
Hemma igen gjorde jag dagens mat...Värmlandskorv & Gôtt Potatismos :)
 
Sen hade vi soffmys med Kakao Ägg & Mackor..
Tog oss lite sovmorgon i morse..åt frukost - kaffe juice och surdegsmacka...
 
Nu ska jag tvinga iväg mig själv till gymmet....
Sen ska jag baka! Och mata mina Surisar..i morgon blir det nybakt igen!
 
Men nu mot gymmet! Fin lell-lördag på er :)  / Gizze
 

Kommentarer

  • caro säger:

    gud vad gott med lax! Tack för dina kommentarer goa gisela :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

    Svar: Tack bra med mig! Ja Lax är såå gott! Hälsa alla Kraam
    gizzez.blogg.se

    2014-03-03 | 19:53:14
    Bloggadress: http://carolinemellqivst.devote.se

Kommentera inlägget här: