gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Boost

Kategori: Allmänt

Funkade bra att elda igår...inga provtryckskuddar i vägen :)
Varmt och skönt blev det!
Vi åt Kakao & Nybakta Surdegsmackor och hängde i soffan :) Mys det!
Varit vaken sen älskling åkte...tidigt..
Förkylt..Så idag Boostar jag :) Drink på Blåbär, Hallon, Banan, Ruccola, Blodapelsiner & Citron! Mums!!!
 
 
Nu ska disken från igår bort...
Har en grej jag ska på idag....det vill jag inte missa....är då rakt inte för ofta jag unnar mig nåt...
 
Förresten Stort Grattis till Underverket- Guldkornens lillebror har anlänt! Mycket vackert barn!
Kommer och snosar nästa vecka :)
 
Önskar er alla en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: