gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Finaste fikabesöket

Kategori: Allmänt

Efter gymmet blev det en promenad...
Handlade lite...Mumsade Värmlandskorv & Gôtt Mos...
Bakade lite gott...Kladdmuffins 
Och Chocolate Chip Cookies :) Fick finaste fikabesöket av 4 Guldkorn  och deras goa mamma :)
Så mysigt att träffa er alla...och härligt att få snosa bebis :)  
Fick så fin Blomma och Ängel :) Tack snälla ni och ni vet att ni alltid är välkomna hit!
Sen kom hjärtat...och vi har mys.....
Fin kväll önskar jag er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Tack själv för all gofika, tjôt och mys.
    Det alltid lika kul att träffa dig. (och även följa dig på nätet)
    Du inspirerar mig och jag är imponerad av att du gör så mycket under en dag, varje dag. Bra med så mycket krav också, det kör vi också med. Kram och tack igen. Lillprinsen hälsar

    Svar: Tack igen ! Kul om man kan ge lite inspiration :) Mer mys åt folket! Puss på lill-prins! Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-03-07 | 07:42:35
    Bloggadress: http://bullterrieramy.se

Kommentera inlägget här: