gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskfilégryta med Bulgur

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink...tydligen för trött för att komma ihåg att fota..men drinken var på Blåbär, Hallon, Avocado, Blodapelsiner & Citron!
Var iväg och tränade...så segt det gick, märks att förkylningen inte är helt borta..Men kändes skönt efteråt!
 
Mor kom på snabbvisit..Vi shoppade lite och fixade med lite ärenden..fick oss en promenad..
Jag var in och bestämde mig för vilka bågar jag ska ha till mina nya glasögon...Snart kan jag (förhoppningsvis) Se ordentligt igen :)
 
Lunchade ihop: Fläskfilégryta & Bulgur! Gott!
Mor fick med sig sina Frallor hem! Hon kan inte klara sig utan dem :)
 
Sen gjorde jag Pastagratäng....med köttfärs till morgondagens luncher :)
 
Tänt en brasa och inväntar älsklingen...
Fin tisdagkväll på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: