gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Förkylt Fläskpannkaka & Fruktigt Bröd

Kategori: Allmänt

Började dagen med en Boost Drink: Blåbär, Spenat, Banan, Blodapelsiner & Citron!
 
 
 
Satte en deg...testar nytt...rågsur/ vetesur. fördeg på råg/ vete, vatten, en gnutta jäst, vete, pumpa, solros, äpple, kanel & apelsinzest!
Lunch : Ugnspannkaka (och mjölk...nej inte det bästa med vete och mjölk för mig, men gott var det)
Tog mig en kaffe vid brasan...testat brödet...blev Superb :)
 
Nu bara soffhäng....vilar mig i form...(Saknar träningen, men till veckan så!)
Fin torsdagskväll på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: