gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Laxlunch Fika & Soffmys

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink på Blåbär, Hallon, Banan, Avocado, Blodapelsiner & Citron
Haft huvudvärk hela dagen..så panodil är min vän...
Satte en deg..
Åkte på arbetsträning.... 
Lite gott i ugnen..Palsternacka, Morot, Potatis & Rödbeta...
Min lunch blev Lax & Ugnsrostade grönsaker...fixade till lite Spenat i smör & pepparmix till & en klick sås på lätt creme fraiche & thaisweetchili :) Grabbsen får ugnsrostade i morgon i matlådan..med Fläskfilégryta :)
Gräddade frallor till mor....hon ska då inte va utan :)
 
Sen tog vi oss en tur ut i skogen med lite bröd och fick oss gofika :)
Mysigt!
 
Hem och landade i soffan..med thé & nybakt surdegsmacka...kollade Tjockare än vatten....bra serie!
Nu bloggläsning! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: