gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndag

Kategori: Allmänt

Köpte en Grillad Kyckling igår...gjorde en Sallad till och en Sås på Avocado, Ruccola, Basilika, Peppar, Salt, Citron & Olivolja:)
Smakade bra! Hängde i soffan hela kvällen....
I morse blev det kaffe och en macka...
...och en liten drink på Spenat, Päron & Blodapelsiner :) Matat mina Surisar också...
Gjorde en Fläskfilégryta & Potatis till morgondagens luncher :)
Min tallrik....som jag kommer ha lite mer grönt till bara :)
 
Tog oss en skön promenad på över en timme! Härligt ute!
Lunchat Grönsakssoppa- mixad med grädde och Dinkelbaguette med Ost & Mjukost Chili/ Paprika :)
 
Soffhäng en stund  (Är visst hockey på tv  :) Funderar på att göra nåt gott till eftermiddagskaffet..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: