gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

12 minus

Kategori: Allmänt

Och lite snö....
Nu har den kommit då ....vintern...
 
Igår blev det promenad i spåret en timme innan lunch...
Tog bara en Surdegsmacka med Gravad Lax, Gravlaxsås, Ruccola & Gurka..kaffe till det :) Mums!
 
 
Vi var bortbjudna och fick både god mat & dryck! Trevligt var det :)
 
Blev lite soffmys när vi kom hem..och huset var fullt av ungdomar...
 
Uppe i tid i morse..ont...Mumsade frukost och fixade lite här hemma..
Frostade ur frysboxen också! Nu hittar jag i den igen :)
Tog en promenad..
Lunchade rester av Köttgrytan och Jasminris till den!
 
Efter det blev det en promenad igen...kyligt men skönt..vitt och solsken :)
Hem och kaffade och tände en brasa!
Ikväll tog vi Kakao & Surdegsmacka...
Tvättat och bäddat rent..disken är borta..nu blir det bloggläsning en stund!   / Gizze
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Åh vilken god sallad du fixat till!! Det där såg riktigt gott ut :) det får jag göra någon gång :) kram på dig o hälsa Nicklas

    Svar: Det är Lax med ruccola, gurka och gravlaxsås på surdegsmacka...enkelt och så gott! Tack ska hälsa honom! Ha en fin kväll och hälsa de dina Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2014-01-14 | 19:17:51

Kommentera inlägget här: