gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Årets första träningspass Laxlunch & Brödbak

Kategori: Allmänt

Gårdagens....lunch och kvällspizza...vi delade på en pizza och jag gjorde sallad till..gott och blev så mätt :)
Mina Surdegsgrunder igår kväll...nymatade och fina :)
Satte en deg i morse innan jag åkte och tränade! Kändes skönt att komma igång (Har dock ont i skruttnacken nu)
Morgonens drink: Avocado, Banan Apelsin, Blodapelsin & Citron :)
Idag blev det Lax till lunch! Blomkålsmos Rödbeta Grön Sparris & Morot till mig :) Potatismos till grabbarna :)
Smakade bra :)
Tog en snabb promenad!
 
Gräddade bröd...och fick fikabesök:)
Nu ska vi iväg och få oss kaffe! / Gizze

Kommentarer

  • Carro säger:

    Desamma! Ja en mysig kväll kram :)

    Svar: Tack :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-01-04 | 21:37:04
  • Carin säger:

    Ja så var det nästan som vanligt igen! Bara Trettonhelgen oxå. Sedan ska jag börja på Viktväktarna!! Har bestämt mej....Eftersom du är så duktig på mat, så får du nog några frågor av mej, ha ha. Önskar jag hade haft mer ordning på mej själv, vad gäller planeringen utav detta. Men, jag ska inte ge mej. Förresten har jag haft repris på Nyårsefterrätten ikväll. Dottern Louise åt med andakt och sa, sååå gott mamma, var har du fått detta tipset ifrån? Och då sa jag: Gizze. Vem är det, och då fick jag dra med henne till datorn. Där var en som gav dej stort beröm// Hej från Carin

    Svar: Men va kul Carin! Tack snälla du!Ja fråga på du...kan jag svara på nåt så gör jag det vet du...
    Här lyssnas det till barn som inte har somnat ännu....
    Hälsningar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-04 | 22:07:37

Kommentera inlägget här: