gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeeda

Kategori: Allmänt

Morgondrink:Avocado, Banan, Hallon, Blodapelsiner & Citron!
Var iväg och tränade.....rensar hjärnan lite...
Gofika på Holgers med "tjocka" :) Tack för en trevlig stund!
Snabblunch...Spenat & Surdegsbaguette ( Nej kroppen mår inte bra av det vita)
Har satt in en Pulled Pork...ska mumsas ikväll! Enkelt ska det va!
 
Fin fredag på er :)  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Om jag någon gång skulle passera Värmland så ska jag baske mej leta upp dej och dina fina bröd. Drinkarna kör jag stenhårt med till "frukost" sedan blir det WW mat, mycket fisk, helst lax. Men vet du.....just nu inmundigar jag en Mariestads.......lite bonus ingår..Ha en bra Fredagskväll// Carin

    Svar: Hej Carin! Alltid välkommen hit! Bara maila mig så jag vet att du kommer :)Här är både whisky vin och go mat + efterrätt ska det bli....Kram och ha en fin kväll och Skål på dig! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-17 | 18:49:18

Kommentera inlägget här: