gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fuskat

Kategori: Allmänt

Hade huvudvärk igår...sov dåligt i natt..huvudvärk idag...och grym huvudvärk nu.... :(
Spänningar och stress....och har idag fuskat med lite choklad....och kex ikväll...aja baja...
 
Började dagen med Drink på Avocado, Banan, Hallon, Apelsiner & Citron!
Åkte och arbetstränade två timmar...
Gick bra...eller hur man nu ska säga...(Var väl inte till nån hjälp direkt, men hoppas jag inte var till besvär heller...)
 
Handlade lite..tog en promenad..
Lunchade rester från igår..
 
Tvättade ...fick bort tvätt..tog en kaffe...och choklad...
Inväntade älsklingen...vi tog en snabb promenad...
Gjorde ett Gizzez Snacksknäcke!
Satte en fördeg...ska bakas i morgon igen..
Åt kvällsmat.......på tok för mycket....inte bra.
 
Ska ta mitt dumma huvud och försöka sova..../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Usch Gizze, du har huvudvärk, och jag urinvägsinflammation. Inget kul något utav det. Vi får krya på oss! Carin

    Svar: Men usch då....drick mycket citronvatten....hela dagen! Krya på dig! Hej från mig / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-21 | 19:42:53

Kommentera inlägget här: