gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez Chokladkaka

Kategori: Allmänt

Morgonens drink....Spenat, Avocado, Apelsiner & Citron! Mumma :)
Tog mig en promenad...
Bakade en Gizzez Chokladkaka...det var ju bra för jag fick trevligt besök ;)
 Lunchade Köttfärsbiffar med Champinjonsås & Ugnsrostade Rotsaker :)
Tog mig en en andra promenad...
 
Fin onsdag på er, ikväll blir det Sveriges Mästerkock!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Ihop med Penicillintabletterna har jag "pressat" i mej, jag vet inte hur mycket citronsaft! Oj så sur jag är......//Nu sängen, Carin

    Svar: Stackarn...krya på dig och sov gott! Sömnen är den bästa medicinen sägs det ju! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-22 | 20:33:13

Kommentera inlägget här: