gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez Fantazikaka

Kategori: Allmänt

Uppe tidigt i morse...kunde inte somna om när de andra skulle på jobb..
Tog mig faktiskt en Surdegsmacka till Kaffet :) (Det kanske var tur)
Sen en go drink på Svarta Vinbär, Banan, Apelsiner & Citron!
 Satte en deg...tog en tur till affären...tog en promenad...
Hade gjort en kaka innan jag gick ut..Kan ju kalla den Gizzez Fantazikaka....Den smakade väldigt gott nu...speciellt med tanke på att de ska stänga av strömmen strax...tack för det liksom-jag som har en Surdeg på jäsning....ja ja den får jäsa vidare...
Fyllde en kanna med kaffe så det finns :) Köpte en Gård & Torp idag - (Jag som aldrig köper tidningar) Detta bara för att det står om Solhaga Stenugnsbageri där...som jag läser om varenda dag...och dit vi ska åka i vår :) Trevlig läsning...de har gjort ett megajobb :)
 
Här har brasan varit tänd sen i morse! Skönt det när strömmen snart är borta....
Fin onsdag på er! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: