gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kallt ute & varmt inne

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink: Blåbär, Hallon, Banan, Blodapelsiner , Citron & Lime :)

Åkte och tränade en och en halv timme!
Tog en tur och lämnade in papper, köpte kängor och fick mig kaffe & kaka!
Har en stress i kroppen...måste bli av med den..
Handlade lite..
När jag kom hem hade min nymatade Surdegsgrund bubblat över...snacka jäskraft :)
Lunchade Köttfärssås & Spagetti :)
 
Tog mig en promenad i kylan..
Tvättat, dammsugit, tänt en brasa- varmt & skönt!  (rök in för fullt först,  men nu brinner det fint!) 
Nyss tagit en kaffe och hänger i soffan....
Ikväll börjar Farmen...de stollarna får man ju inte missa :)
Fin kväll på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Hihi såg inte att jag hade skrivit så fel i tiden.... kanske inte behöver ha så bråttom tiden går ju tillräckligt fort ändå :)

    Va duktig du är.. Önskar jag med kunde börja träna igen.. men får väl inte ha för bråttom antar jag.

    Tack! jag är imponerad av mig för jag har svårt med stickbeskrivningar.. men fick till en tröja i alla fall..

    Ha det nu så gött framför brasan och var rädd om dig. Kram Madde

    Svar: Ha det gott du! KRAM från hon med ont i ryggen efter att ha skottat lite lite snö :( / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-14 | 16:25:09
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: