gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lööööööördag

Kategori: Allmänt

Fredagkvällens mat! Fläskfilé med Vitlök, Sambal Oelek, Svartpeppar, Soya, Fetaost, Riven Prästost, Lätt Creme Fraiche & Grädde Rotsaker i ugn :) Mums!
Gjorde en sats Gizzeglasss också....en del med vaniljlstång & Citron, En med Kaffe & O´boy...ska vi äta ikväll :)
Tog mig kaffe och apelsinjuice i morse...sen Frukost med tre av mina grabbar :) Thé & Baguette...barnen åt flingor också :)
Gjort en Gizzez Ricekrispies Tårta :) Bakat till en tjej som ska firas i morgon :)
Idag lunchade vi Provencalska Fiskbiffar..Kall Sås, Morot, Broccoli & Potatis...gillas av mina grabbar det :)
 
Ska strax bege oss till skogs...för grillning....
Fin lördag på er! / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Mysigt med grillning i skogen 😊 vi är på väg att fira Stefan Thellberg som fyller 25 år. Ha en fin helg kram

    Svar: Ja det var mysigt...och kallt åt fötterna som vanligt....nu är vi hemma och ska bara mysa!Ha det så kul ikväll och fin helg ni! Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-01-25 | 16:16:02

Kommentera inlägget här: