gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Myskväll innan vardag

Kategori: Allmänt

Fick mig en promenad...gick och köpte Nötfärs...Så lunch idag blev Pannbiff med Lök Haricoverts & Potatis :)
Smakade bra :)
Tog oss en eftermiddagsvila vid tv:n..
Plockade tvätt..diskade...kaffade :)
Ikväll gjorde jag en Aioli! Så det blev lite Surdegsfrallor, Gizzez Snacksknäcke, Aioli, Salami, Oliver, Paprika, Boursin Vitlöksost & Brieost...Mumsigt :)
Mysigt & Gott!
 
I morgon ska de jobba igen de mina...
Själv ska jag snart börja arbetsträna...känner en väldig stress och panik för det....fast jag själv valt det...vi får väl se hur det blir med allt..är nog inte redo ännu.
Men nu ska jag läsa bloggar och sen försöka sova!
Tacksam för fina dagar med de mina :)  / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: