gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

snön den yr...

Kategori: Allmänt

Morgonens goda: Blåbär, Avocado, Banan, Apelsiner & Citron! 
Åkte iväg och tränade.....tog ju mer än det gav....rusade in ett gäng (på 12 st tror jag) småglin = tonåringar...som slet och ryckte i allt, och lät...jo för dom låter ju...
Gjorde inte rent efter sig i maskinerna heller = Ingen kul träning ...Hoppas de inte kommer igen :) fick det till 30 pers...och det är för mycket för mig och min skalle....
 
Tog mig en elvakaffe & surdegsmacka...en promenad, och blev bjuden på kaffe på stan! Tack :)
 
Hem och fixade morgondagens lunch: Pasta med Köttfärssås ( idag på nötfärs, lök, vitlök, tomatpuré, soya, grönpeppar, chili, salt & grädde)
 
Åt Ugnsfalukorven & grönsakerna från igår (som grabbarna fick mos till) 
Gjorde Spenat till! Gott!
 
Har slängt in ett gizzez snacksknäcke i ugnen..
Tvättar..kört dammsugaren..sitter med en kaffemugg i soffan...
Väntar på hjärtat..
Funderar på på om jag skulle gå ut och få bort lite snö...
Fundera kan man ju alltid göra :)    / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: