gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Träning & Brödbak

Kategori: Allmänt

Onsdag idag..hänger i soffan, fått i mig en stor mugg kaffe...(strax dags för drink)
Skulle allt blogga igår....men lilla sladden var borta (jo jag kör med stenålderstelefon och behöver lilla sladden)
Sonen hittade den nertryckt i soffan idag..glad blev jag :)
 
Gårdagens drink: Blåbär, Avocado, Banan, Apelsiner & Citron!
Satte deg och åkte och tränade!
 
Lunchade Pasta med Skinka, Broccoli, Paprika & Champinjoner med grädde ägg och ost :)
 
Gräddade Bröd....
Åkte och tiggde mig kaffe och fick en lång pratstund :)
Trevligt!
 
Hem och körde ett varv med dammsugaren...
Älskling kom och vi tog oss en ordentlig promenad!
Sen blev det Thé & Nybakt Surdegsmacka :) Mums!
 
Var en bra dag och kväll!
 
Utanför ligger ett rådjur i snön, så fint! Första gången för i år...det blir väl kallare nu, så lite brödkanter ska de få :)
 
Önskar er en fin onsdag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: