gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vår söndag

Kategori: Allmänt

 
 Frullade i morse också....gott just precis för stunden, men detta fuskande går inte....I morgon Drink!
Skickade ut guldkornen efter frukost så de lekte i snön..vi tog oss en promenad till ICA för att få hem lite mjölk & grädde!
Gjorde Kyckling till matlådor för morgondagen..
Vi lunchade Köttbullar, Korv & Stuvade Makaroner ( och köttgryta från i fredags)
Barnen lekte och jag körde ett varv med dammsugaren innan jag körde hem dem..
 
Då åkte vi på Kalas....Gizzez Ricekrispies Tårta var med...och där fick vi så goa Muffins.. Tjejen blev rejält firad!
 
Vi insåg att vi behövde en ordentlig promenad efter allt ätande....
Snön yrde...och gör det fortfarande...7-8 cm på trappan...
Ikväll bara Thé & Mackor...(Tog visst lite Gizzeglass efter...hmmm)
Brasan tänd hela dagen, så här är varmt....26 grader i mitt soffhörn :)
 
Känns att min kropp inte tål allt slarv, så i morgon Drink och mer sallad & grönt!!!
 
Nu bloggläsning, sen ska tänderna borstas!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: