gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vårt fredagsmys

Kategori: Allmänt

 
Pulled Pork....smakade helt underbart :)
Gjorde en Chokladkaka....& Pannacotta med Vanilj & Kardemumma ...
Mycket gott! Kakan så god så den lär det bli en bit av idag också :)
 
Nu har vi ätit frukost och slöar framför tv:n...Får väl se till att komma ut på en promenad lite senare...
Fin lördag på er! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj så gott det ser ut! Jag vet att jag skrivit det innan, "Gizzez Bakverksstuga" du hade gjort succe om du öppnat lite cafe. Nu har även vi här nere i Skåne fått snö, ca 10 cm. Vitt och vackert så länge det nu varar, brukar snabbt bli slabb. Hej från Carin

    Svar: Tack goa du!Tänk om jag bara vågade....och hade nån vid min sida som hjälp....
    Här snöar det nu också....Vill inte ha mer, halt ute..
    Men som sagt...det är vinter, och så länge det är Vitt så är det fint :)
    Ha det gott / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-18 | 12:13:59
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Åh vad sugen jag blev på Pulled Pork nu! Vilka söta tallrikar med hjärtan på! Vart har du fått tag på dem?
    Ha en härlig lördag! Kramar Petra

    Svar: Tack, Ja det smakade Riktigt bra :) Blev inte så rinnigt denna gång heller :)De små assietterna fick jag av mor när jag fyllde år, tror de är köpta på Mansion ;)
    Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-18 | 15:09:08
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: