gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

bra dag

Kategori: Allmänt

Min dag i bilder...
Brödbak.
Drink-Avocado, Banan, Hallon, Spenat, Basilika, Ägg, Apelsiner & Citron :) Mums :)
Gymmet.
Ensamfikat.
Sill- lunch med Älsklingen.
Promenad.
Degfix (testar nytt)
Kakbak & Fika i solen med sonen.
Frostat ur stora frysen..var göra av allt gammalt när soptunnan är FULL- kontakt med Östby som var snälla och tog emot mina gamla frysta grejer (kunde ju inte ställa ut dom i en säck, som de sagt i kommunen...vaddå råttor och fåglar direkt, nej tack)
Älskling kom och vi tog oss en promenad.
Grejsat med deg igen..
Mumsat Thé & Surdegsmackor.
Svullat Cheez Ballz......
Sett film, och vi somnade nästan båda två..
Plockat mördarsniglar...
 
Nu bloggläsning sen natt. / Gizze
 

Kommentarer

  • Anki säger:

    Hej min vän skönt att läsa att allt verkar vara bra med dig <3 duktig du är som tränar👍 vi är kvar på kusten. i dag har vi solat och badat det var för blådigt för en båt tur. Sen tog vi en pizza i Strömdtad. Vi tar dagen som den kommer. Så skönt, när skulle ni åka till Falkenberg? Ha en skön sommar 💕 och välkommen till Vålberg när du har vägarna förbi kram

    Svar: Hej Anki!Tränar bara två dar i veckan nu, men går ju ganska mycket också :)
    Så härligt det låter! Och Du har också badat nu? ;)
    Vi åker ner frmapå här, ej exakt bestämt..
    Ha en fin sommar ni! Jag kikar gärna in till er, det vet du! KRAM
    gizzez.blogg.se

    2014-07-03 | 23:56:11

Kommentera inlägget här: