gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Frullegäster Lunch & Semester

Kategori: Allmänt

 
Fredag!
Testade ju nytt bröd. Blev kanon :)
Fick Frukostgäster! Så mysigt...tack för sällskapet, presenterna och alla kramar!
Armband med GIZZEZ, fina teckningar & en Kaffekvarn fick jag :)
Serverade Pannkakor, Ägg, Juice/Drink, Kaffe, Flingor,Yoghurt, Nybakta Surdegsbrödet och senare liten Fika & Glass!
 
Älskling kom hem på lunch! Pasta med krämig Kräftstjärtssås & Sallad!
Sonen hem från jobb och åt, jag solat lite...så skönt! Tänk om det kunde få vara så här nu...
För idag är inte bara fredag utan Älskling och son går på semester! Och jag har " Sommarlov"
 
Önskar er en finfin fredag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: