gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Latdag

Kategori: Allmänt

Morgonens start idag...Svart Kaffe och en Surdegsmacka :)
Tog oss en snabb promenad på 80 minuter!
Låg i solen här hemma...
Kaffade...
 
Lättlunch: Tunnpannkakor med Bacon :)
 

 
En tur ut med bilen på Näset....tog oss en kort promenad där...
När vi kom hem tog jag mig en promenad på 50 minuter...
Älsklingen en joggingtur....
Orkade inte laga mat ikväll...så det fick bli lite plock! 
 
 
 
 
 
 
Hängt i soffan hela kvällen...stängt en av dörrarna...blåser in frisk luft..det är vi inte vana nu..Raggsockorna åkt på....
Hoppas på många varma dagar än.... / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: