gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ute på sjön igen & Grillat såklart

Kategori: Allmänt

Uppe tidigt i morse, så varmt att jag inte kunde sova...Tog mig kaffe...När älsklingen vaknade tog jag en drink, och han macka & thé...
 
Gick till Gymmet....Så varmt, var helt slut innan jag började träna, behövdes inte mycket till uppvärmning innan :)
Men skönt när det var gjort!
 
Vi satt i solen en stund...
 
Tog oss lite BulgurSallad...Gott !
 
Åkte ut med båten, helt underbart  i värmen....29.1 visade termometern nyss...
Jag badade från båten flera gånger....
 
Hemkomna tog vi oss en timmes promenad....kändes minsann...
 
 
Nu har vi ätit Grillat igen...Entrecoté fick det bli...
Nu soffhäng....öppet överallt här men känns inte alls....lär bli en varm natt...
Men jag älskar sommarn och värmen.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: