gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bidde ingen grillning

Kategori: Allmänt

Bidde inget grilla....
Åkte iväg och hjälpte kära mor att köra bort skräp ( Eller ja, sonen hjälpte till...jag var bara med..)
Kaffe och Jordgubbar hos mor :)
Hemåt och en snabbtur till Guldkornen för att få lite goa kramar och energi :)
Handlade med sonen...som inte ville grilla....Älsklingen åkte ut och fiskade...
Så sonen valde Majskolvar & Knäckebröd.
Jag mumsade det sista av det ljusa Surdegsbrödet...med Aioli, Oliver, Salami & Majskolv...Gott :)
Nu ska jag bara hänga i soffan....nja diska kanske, men inte mer...
Vore ju kul om älsklingen kom hem med Gös....Hoppas kan man ju alltid!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: