gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Den svenska sommaren

Kategori: Allmänt

 
Tog min drink....Blåbär, Hallon, Banan, Apelsiner & Citron...
Sen hängde vi i soffan bra länge...inget upplyftande väder idag...9 grader på dagen...14 som mest...Firade med lite Kladdkaka & Glass...Älskling har stått ut med mig i 9 månader :)
Lunch idag fick bli Sill & Potâter...Ägg, Prinskorv & Köttbullar...
 
Tog oss en biltur...ösregn stundvis och hagel.....usch, nu vill jag ha sommar sol och värme!
 
Satt en deg....blir både bröd och bullar av den :)
Ätit Thé & Frallor....
Hänger i soffan under filten med älsklingen....frusit mest hela dan, vägrar annat än shorts- Det Är ju sommar!!!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: