gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En bra dag...

Kategori: Allmänt

Efter morgonkaffet gräddade jag bröd och tog mig en god drink...på Blåbär, Banan, Spenat, Ägg, Apelsiner & Citron :)      ( Mobilen verkar inte orka med utan slänger bort vissa kort, den är ju gammal som gatan, så ingen bild på varken drink eller Sill- lunchen...   )
Åkte till gymmet...
Handlade..
Tog en promenad..
Älskling kom hem för Sill- Lunch..
Satt mig några minuter i solen...
Sen blev det Åmål- Vålberg-Säffle en tur...Regnade rejält på flera ställen...
Kaffade hos goa mor..
 
Älskling kom och vi tog en promenad...
Grillade Chorizo, lite sallad och potatissallad..tog Aiolin som var kvar och slängde i Curry & Chilli...Supergott :)
Sen åt vi Pannacotta...Mys :)
 
Såg på Ernst...han är bara för mycket....(Undrar om han har problem...idag var han värre än vanligt,)

Såg Liar Liar...somnade i soffan båda två...
Nu bloggläsning...Glömde säga att vi hade besök av Herr Råbock igår...han var riktigt fin, men ser ut att ha en tumör vid ögat...så jag lider med honom...
 
Bra dag, såna vill jag ha fler av! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: