gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Skolavslutning

Kategori: Allmänt

Kaffe och drink på Banan, Basilika, Hallon, Ägg, Apelsiner & Citron startade dagen...
 
Var och kollade på Guldkornen när de sjöng så fint vid Skolavslutningen :) 
Sen kom de alla hit och mumsade Kladdkaka, Chokladsås & Vaniljglass :)
 

Var visst fler som ville va med...
Guldkornen lekte med bilar ute i gräset...
 
De stannade även för lunch : Idag Tortellini a la Gizze &  Caprese
Så mysigt att ha er här :)
 
Tog mig sen en promenad...
Dammsög ( var välbehövligt..torra blomblad överallt)
Moppade av köksgolvet och solade en stund...
 
Ätit Thé & Surdegsfralla med de mina....
Soffhäng...och  Tina på besök...om jag nu står ut och se Ken Ring...
 
Sen får det bli bloggläsning! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: