gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken grundent och grill

Kategori: Allmänt

Efter kaffe och "man tager vad man haver" drink...Ägg, Hallon, Basilika, Apelsiner & Citron....mums :) tog jag det lugnt..hade tänkt träna, men det får vänta...
 
Solen har varit framme mest hela dagen! Helt underbart :)
Handlade..
Snabblunchade...
Åkte och hämtade min bil på verkstan! Skönt att ha den fixad :)
Tog en promenad och åkte sen och köpte blommor...för att hänga på Grundenterna :)
Klippte gräset som hade växt rejält när vi var borta...
Tog en andra promenad...då unnade jag mig en glass så god...Våffla med Svartvinbärssorbet och Stracciatella:)
 
Hem och satt en stund i solen med älsklingen...sen tände han grillen och vi mumsade gott på altanen :)
Kollat på Sveriges Yngsta Mästerkock - så mysigt program :)
 
Bra dag....trots några tabbar..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: