gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar på riktigt

Kategori: Allmänt

Tog mig en Frappe i solen.....försöker få lite färg på ryggen....
Åkte och fick oss fika...Så varmt och skönt ute.....
Sommar på riktigt nu :)
Fick oss rabarber....lagt i frysen  så det finns till Pajer...
 
Fick bli Grillad Korv idag....sol sol sol...bara älskar detta väder :)
Tvättat....bäddat rent...hänger i soffan...blir lite bloggläsning och sen natt...
Mysig helg!  / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Grillad korv och renbäddat här oxå! Ska lägga mej nu (20.47) älskar min säng......älskar förståss Göran oxå....
    fast sängen är bara för skön// Carin

    Svar: Låter härligt Carin! Blir inte sent här heller idag....Sov gott & Må så gott ;) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-06-02 | 20:48:27

Kommentera inlägget här: