gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Chock

Kategori: Allmänt

Började dagen med mitt svarta kaffe och en gooooo drink på Tranbär, Banan, Avocado, Ägg, (Spenat, glömde den på bild ) Blodapelsiner & Citron!
Åkte till gymmet...
Handlade lite..
Tog mig lunch (Nej det ser inte gott ut, men det var det! )   Kycklingfilé ugnsrostade grönsaker & sås!
Gjorde en sats med Muffins med Marabou Mjölkchoklad :)
Tog mig en promenad...
 
Sen....Chockade jag mig själv och min kropp med en Joggingtur....Det ni :)
Duschat, diskat, myst med de mina..
Satt två fördegar för i morgon ska det bakas!
Nu bloggläsning! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: