gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dumlemuffins

Kategori: Allmänt

Ätit Fläskytterfilégrytan med Vitlöksmarinerade Haricoverts :) 
Så gott!
Sonen gör sista dagen på en arbetsplats i morgon och börjar direkt på annan, skönt, även om det bara är för kort tid!
Gjorde en sats Muffins med Dumle....som han får ta med och bjuda på! Passar ju bra med lite "snö" på..då det är ruggväder idag.
Gjort Carbonara till i morgon...(ligger fel till så jag också äter uppvärmd mat..får ändra detta snart) Jag äter Vitlöksmarinerade Haricoverts, och grabbarna vanliga kokta!
 
Ska ta en tur till kaoset på Erikshjälpen....kan ju hända att det finns nåt fynd..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: