gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

gym bak promenad och soffa

Kategori: Allmänt

Morgonen startades med Kaffe och en go drink....Blåbär, Hallon, Spenat, Avocado, Ägg, Blodapelsiner & Citron!
 
Satte deg..
Åkte till gymmet...
Fick besök, vi tog en kaffe...
Promenad..
Lunch: Denna fantastiska Korv & Mos med Brysselkål ;)
Gräddade Bröd...
Kanel, Äpple & Lingon..på Vete Graham & Rågsikt! Gnutta Honung
Grovt Bröd på Vete & Råg..med Pumpa, Solros, Linfrö & Fiberhavregryn!
 
Älskling kom och hämtade mig..Vi tog lång promenad på grus och i skog...och vid vattnet var så fint!
Vi fick oss kaffe! Och hämtade ved :)
Hemma igen stekte jag pannkakor till lunch åt sonen...
Ikväll har vi mumsat Nybakt Surdegsbröd & Kakao i mina spruckna koppar :)
 
Kollat på Farmen och på Berg & Meltzer!
Nu bloggläsning...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: