gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kikar bara in...

Kategori: Allmänt

För att önska er en fin kväll....fredagsmys gissar jag att det blir hos de flesta...likaså här!
Skönt att det blev sol idag....blir så sliten av mulet och grått...
Igår tog jag mig en Surdegsmacka och kaffe och åkte till gymmet...
Kände att det var för lite när jag tränade ( Hade varit bättre med en drink)
Så det fick bli påfylllning i form av Banan, Päron & Morot när jag kom hem...
Tog mig en promenad och sen lunchade jag resterna av Kassler & Pastagratängen...
Gräddade Bröd...
 
Vispade lite grädde till kakorna och tog med när vi åkte och hämtade ved! Tog med några bröd också som tack :)
 
Igår kväll åt vi mackor & thé och såg på Farmen...Spännande nu med final på söndag!
 
I morse tog jag mig en drink sen åkte jag och arbetstränade!
Jag bakade bröd och det uppskattades :)
Fick så god Linssoppa till!
På väg hem hade jag fått ett trevligt samtal....så nu gäller det.....
 
Satte in en Pulled Pork i ugnen...
 
Tog mig en skön (men blåsig) promenad...
Hälsade på Guldkornen en stund och hade med mig bullar till dom :)
 
Tog mig kaffe, skar lite grönt och väntar nu på hjärtat som är på g....
Sen kan fredagsmyset börja! Fin kväll på er! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: