gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Med smak av medelhavet....

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink ( som vanligt)  Blåbär, Hallon, Banan, Avocado, Spenat, Blodapelsin & Citron!
Tog mig en 45 minuters promenad..
Åkte till gymmet...(Har ingen lust längre, men känns skönt efteråt)
 
Hem och tog mig kaffe och en surdegsfralla + en morot :)
 
Fixade lunch: Idag Köttbullar med smak av Medelhavet :)
Nötfärs, Grädde, Ägg, Tapenade med Soltorkade Tomater & Oliver, Oregano, Franska Örter, Peppar & Salt :)
Go gräddig sås & Gôtt mos :) Mums....
 
Mätt så jag var tvungen att sätta mig haha ;)
Disken är borta...
Matat surisarna har jag gjort...ska baka Choklad & Blåbärsbröd i morgon :)
 
Tror jag ska rensa lite bland kläder och annat....skönt att göra sig av med sånt man aldrig använder!
 
Fin tisdag på er! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: