gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pilgrimsmusslor och Fläskfilé

Kategori: Allmänt

Igår lördag tog jag mig en tur till kära mor och fick mig kaffe och en promenad!
Älskling var i skogen och röjde..kom hem med mer ved också, skönt, för det var nästan slut i vårt lilla förråd.
Min lunch blev två kokta ägg ;)
Sonen drog iväg ut på fest..
Och vi hade lördagsmys med Pilgrimsmusslor & Fläskfilé:)
 
 
 
Idag tog vi Vasaloppsfrukost i soffan....Bacon, Ägg & Potatisbullar :) Smakade bra....
 
Har inga planer för dagen....får bli en promenad bara och sen måste jag tvätta...resten blir nog bara vila :)
 
Önskar er en fin Vasalopps Söndag!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: