gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solen skiner.....

Kategori: Allmänt

Började dagen med Starkt Kaffe, Pressad Blodapelsin & (3 skivor) Surdegsbröd :)
 
Har en massa tvätt, så bäst att få den undanstökad...annars ska här inte ske mycket idag....måste bara ut i friska luften och få ljus :)
Ska hänga i soffan en stund och kolla bloggar..sen ska disken bort...jo jag diskar mest hela tiden....
 
Önskar er en finfin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    SOLEN skiner här oxå! Även jag har lite stryktvätt, sedan blir det till att gå ut en runda. Plockade lite vitsippor igår, tänkte plocka ytterligare en bukett idag.....så härligt! Ha du det oxå bra Gizze// Carin

    Svar: Mysigt, har faktiskt inte sett några vitsippor ännu, men får kika efter idag...blåsippor såg jag förra helgen :) ( Tyvärr håller solen på att försvinna, så nu går jag ut innan den är helt borta! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-03-23 | 10:02:28

Kommentera inlägget här: