gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tortellini a la Sicilien

Kategori: Allmänt

Gillar inte att de tagit en timme för oss....Men att solen skiner och värmer, det gillar jag skarpt!
Vaken tidigt...frukost idag blev  Blodapelsinjuice , Surdegsmacka & Kaffe...Barnen mumsade kokt ägg &  Surdegsmacka med choklad :)
 
Gjorde en stor gryta Tortellini a la Sicilien... (Med grädde, kokt ägg, rökt skinka & massor av Vitlök)
Tog med oss Tortellinin och åkte till min goa barndomsvän! ( Sparade kvar två matlådor hemma, och körde en låda till mor! )
 
 
Hos min goa vän lunchade vi, sen åkte vi till en annan go vän och satt ute i solen och fikade! Guldkornen lekte i lekparken där!
 
Hemåt igen och ut på en promenad....i solsken!
 
Nu bara softa med de mina! Fin kväll önskar jag er!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: