gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

28 grader & sol

Kategori: Allmänt

Kaffe och morgondrink...Hallon, Banan, Ägg, Vattenmelon, Basilika, Apelsiner & Citron :)
 Åkte och tog ett pass på gymmet...Skönt och svettigt :)
En halvtimmes promenad i solen... 
En läskande Frappe på trappan :)
 
Iväg på möte igen...känns så bra att äntligen träffat en människa som förstår och talar klarspråk, som förstår hur jag mår och varför....
Lunchade Köttfärssås & Spagetti & Pizzasallad...
 
Solade en stund...28 grader visar termometern idag!
Dagens andra Frappe...
Dammsög och dammade lite....
En promenad på 50 minuter i värmen igen...
Sen unnade vi oss en glass i solens sken :)
 
Varmt och skönt...det älskar jag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: