gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikabesök

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en andra promenad i regnet...
Gjorde Köttbullar & Stuvade Makaroner...
 
Fick fikabesök...och pratstund..tack :)
 
De som ätit Rabarberpajen sa att den var god...Hallonpajen var mums tyckte jag....
 
Älskling och jag har varit ute på tur en sväng...sen mumsat Nybakta Surdegsmackor & Thé..
Somnade till i soffan båda två...men nu är vi vakna igen :)
 
Brasan är tänd sen ett antal timmar...tur den finns för usch så rått det varit idag..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: