gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat korv & hittat ny strand på vår tripp

Kategori: Allmänt

 
Efter en god frukost tog vi en tripp ut på näset....tog en promenad..grillade korv...kollade på omgivningarna...fikade..hittade ny strand som vi kan ta med barnen till och bada vid i sommar :) Så mysigt!
 
Åkte till mina svärpäron och fick oss fika..och hämtade mer ved :) Sett både Älg, Räv & Fasan :)
Åkte en tur till Guldkornen och kramade dom..
Fick mig en promenad och nu ska snart grillen tändas....det är ju Fredagsmys :)
Så fin freda på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: