gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Onsdagslunch som heter duga

Kategori: Allmänt

Så seg jag blir av detta väder...inte alls på humör på nåt vis...
Tog mig kaffe och min drink...Avocado, Banan, Hallon, Apelsiner & Citron!
Hängde i soffan bra länge... 
Fick besök av go vän så vi fikade :)
Gjort onsdagslunch som heter duga...goaste på länge :)
 
Ugnsrostad Delikatesspotatis, Paprika , Tomat & Sparris i ugn..Kycklingfilé & Go sås på Grekisk Yoghurt, Vitlök, Thaisweetchili, salt & peppar...
Så gott!
Landade i soffan efter disken....
 
Måste ta mig i kragen och komma ut...men det är kallt & blött....
Älskling får tända brasan ikväll igen :)
 
Fin onsdag på er! / Gizze

 

Kommentarer

  • caroline säger:

    detta såg att himla gott ut! Han hälsar och tackar för gratulationen :) Han hade en kanon dag säger han med massa presenter och god tårta! Han blev däremot lite besviken på att vi helt glömde bort att sjunga för honom ;) det gick över efter ett tag som tur var och nu ligger både han och jag bänkade framför hockey i väntan på att mamma ska bli klar med maten. Kram till dig

    Svar: Vad bra att han blev nöjd! Men glömma sjunga.....hahahaHockey går bort för mig, men tv:n står på för gubben :)
    Här blir pizza idag....latlördag och mellogodis :) Hälsa alla och ha en fin kväll! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-05-10 | 12:40:16
    Bloggadress: http://carolinemellqivst.devote.se

Kommentera inlägget här: