gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

gäster

Kategori:

Hade en mycket trevlig kväll igår med goa vänner, allt känns så enkelt med er, och det gjorde att klockan blev över två innan det var dags att säga tack och godnatt :)
Jag bjöd på soppa,  på röda linser, lök vitlök paprika cayennepeppar chili curry muttitomater kokosmjölk och lite grädde...
Surdegsbröd med vitlökssmör och ost och gizzez snacksknäcke 
Sen drack vi lite gott och till kaffet blev det kanel & lingonkaka glass och rödvinstryffel :)
Mycket trevlig kväll och idag är jag trött haha. 
Men tvättar och ska försöka få till en promenad.
Annars bara vilodag!  /Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: